Browsing by Issue Date
Now showing items 381-400 of 1729
-
Tecnología Blockchain Aplicada a la Supply Chain: Estudio de la aceptación y uso de la tecnología blockchain en la cadena de suministros
(2021)Les cadenes de subministraments han evolucionat al llarg de la història. Amb la creixent quantitat de dades i informació que es transmeten entre els actors d'aquesta, resulta complicat planificar i ... -
El estudio del efecto marco y las diferencias en el efecto del coste 0 en las decisiones de consumo de coreanos y españoles
(2021)El present treball té com a objectiu conèixer el comportament de consum quan el biaix cognitiu de la gratuïtat o efecte del cost zero entra en joc en una decisió de consum, i al seu torn, identificar ... -
Proposta d’intervenció educativa en perspectiva de gènere per a les ciències de l'activitat física i l'esport
(2021)En l’actualitat ens trobem amb una societat que està avançant de forma exponencial en introduir la temàtica de gènere en diferents àmbits socials com la política, l’educació, sanitat i el món laboral. Per ... -
Professor Lab: Màrqueting
(2021)ProfessorLab és un projecte de captació i divulgació del coneixement docent del professorat del TecnoCampus. L‘edició 2019-2020 s‘enfoca en el professorat de l’àrea de màrqueting. El projecte crea un ... -
L’Autoestima sobre mapping i dansa
(2021)L’autoestima reflectida sobre el mapping i la dansa a través d’una història representada per una ballarina. L’objectiu de realitzar la postproducció d’un muntatge escènic a partir d’elements com la ... -
Gestión centralizada de la red SDN
(2021)Les tecnologies SDN avancen per crear una nova era en la xarxa. En aquest treball es fa una anàlisi sobre les principals teories existents, com canvien les xarxes actuals i que beneficis aporten, així ... -
Diseño y evaluación de un protocolo de recuperación de la lesión del Ligamento Cruzado Anterior en jugadoras de baloncesto: Entrenamiento específico del Glúteo Medio en todas las fases de la recuperación
(2021)En los últimos años, el baloncesto ha crecido en número de participantes, y en consecuencia, han aumentado el número de lesiones. Es un deporte donde existe contacto continuo entre jugadores y entre ... -
Desarrollo de un backend para la creación de videojuegos
(2021)L'objectiu d'aquest projecte és desenvolupar un backend escalable, segur i flexible, orientat a empreses de videojocs. Després d'una anàlisi d'opcions, s'ha decidit crear la infraestructura a Amazon Web ... -
EOQ: Optimizing price and order quantity for growing items with imperfect quality and carbon restrictions
(2021)Aquest treball de final de grau busca crear un model de gestió d’inventari basat en el format EOQ (ordre econòmica de quantitat) que optimitza el cicle de l’inventari així com el preu final dels ... -
Beneficios de la liberación miofascial manual como tratamiento para la cefalea tensional
(2021)Introducción: la cefalea tensional es uno de los trastornos neurológicos más prevalentes a nivel mundial y se ha convertido en un problema de salud pública al tener un impacto incapacitante y de desmejora ... -
Implementació d’una IA basada en Machine Learning: Implementació d'un agent que aprèn a jugar a l'Snake amb l'ús d'aprenentatge per reforç
(2021)En aquest projecte s’explora la implementació de l’algorisme Deep Q-Learning desenvolupat per DeepMind amb l’objectiu que un agent aconsegueixi jugar a l’Snake de forma òptima. Es fa ús de llibreries ... -
Simulacions amb control predictiu en un convertidor multinivell NPC
(2021)Aquest projecte estudia l’aplicació d’un control predictiu basat en model (MPC) en diferents configuracions de convertidor NPC de tres nivells connectat a xarxa. Començant amb la modelització del ... -
Desenvolupament d'un model de detecció d'anomalies per a instal·lacions fotovoltaiques
(2021)El present treball pretén enfocar cap al manteniment predictiu de les instal·lacions fotovoltaiques, dins el marc de l’IIOT, creant un mòdul de detecció d’anomalies. Utilitzant un model predictiu de ... -
Hoy no es mañana: Una aventura interactiva a través del tiempo con elementos informativos
(2021)Al igual que la humanidad ha evolucionado a lo largo de la historia, también lo han hecho sus costumbres y cómo consecuencia la forma en que transmiten el conocimiento o narran una historia. Aunque ... -
Maneig infermer davant la disfàgia en pacients ancians fràgils amb demència
(2021)Introducció: La disfàgia orofaríngia és un síndrome geriàtric amb gran impacte en les persones que ho pateixen. Els professionals d’infermeria conjuntament amb la resta de l’equip multidisciplinari ... -
Desarrollo de una herramienta digital con comunicación a tiempo real usando Firebase para la automatización de procesos en Krosmaster, un juego de mesa
(2021)Aquest treball de final de grau te com a objectiu la creació d’una eina digital que serveixi com a suport per a jugar a un joc de taula anomenat Krosmaster, tant per reduir la complexitat i el nombre ... -
Presencia y publicidad televisiva de ultraprocesados en España
(2021)El present treball pretén abordar la presència de productes ultraprocessats en la publicitat televisiva i, a més, analitzar els missatges que es comuniquen a través d'ells. El perfil nutricional d'aquests ... -
Las prácticas y tendencias de Twitch.tv: Análisis de la plataforma como una nueva forma de televisión por internet
(2021)En el present projecte s'ha efectuat un ampli estudi dels usos i tendències de la plataforma Twitch.tv, per tal de valorar si aquesta plataforma podria considerar-se una nova forma de televisió per ... -
Anàlisi de viabilitat de l’obertura d’un hotel Axel a València
(2021)Aquest treball de final de grau, es tracta d’un projecte d’intervenció per la cadena hotelera, Axel Hotels, de la qual sóc treballador i m’han encarregat, analitzar la viabilitat d’obrir un hotel nou ... -
L’Evocative. Creation of a digital marketing agency based on Instagram Chatbots
(2021)The aim of the work is to create a digital marketing agency based and focused on Instagram Chatbot technology. To justify the entire paper, one could start comparing tons of data and provide evidence that ...