Es pot mesurar el valor d’una marca com la marca de Barcelona?
Ver/Abrir
Fecha de publicación
2016-10-06Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Materias y palabras clave
Turisme
Nota
Tutor: Josep Maria Raya
La marca d’una destinació turística és la suma d’elements tangibles i intangibles, és a dir, recursos i productes, les expectatives, les emocions, experiències i interaccions entre els agents que hi participen. El nostre objectiu es estudiar el valor de la marca turística com és el de la ciutat de Barcelona i el de la seva província utilitzant un mètode estadístic, a través d’un anàlisi descriptiu, test de mitjanes i les regressions./nPartint de les dades obtingudes de la Diputació de Barcelona, Turisme de Barcelona i EDDETUR els resultats que hem obtingut és que no hi ha gaires diferències significatives entre els diferents tipus de turistes.
Citación recomendada
Esta citación se ha generado automáticamente.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/

