Es pot mesurar el valor d’una marca com la marca de Barcelona?
Visualitza/Obre
Data de publicació
2016-10-06Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Matèries i paraules clau
Turisme
Nota
Tutor: Josep Maria Raya
La marca d’una destinació turística és la suma d’elements tangibles i intangibles, és a dir, recursos i productes, les expectatives, les emocions, experiències i interaccions entre els agents que hi participen. El nostre objectiu es estudiar el valor de la marca turística com és el de la ciutat de Barcelona i el de la seva província utilitzant un mètode estadístic, a través d’un anàlisi descriptiu, test de mitjanes i les regressions./nPartint de les dades obtingudes de la Diputació de Barcelona, Turisme de Barcelona i EDDETUR els resultats que hem obtingut és que no hi ha gaires diferències significatives entre els diferents tipus de turistes.
Citació recomanada
Aquesta citació s'ha generat automàticament.
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/

