Show simple item record

dc.creatorMas Pérez, Jordi de
dc.date2017-10-24
dc.date.accessioned2021-10-08T17:23:20Z
dc.date.available2021-10-08T17:23:20Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/864
dc.descriptionTutor. Àlex Araujo
dc.descriptionLa marca personal és com la marca comercial però aplicada a una persona. Actualment vivim en una era digital on cada cop té més importància, genera oportunitats laborals i fa despertar l’interès de les empreses cap a un determinat individu. L’objectiu d’aquest projecte és el d’investigar la influència de la marca personal en el procés de selecció de tertulians per un programa televisiu esportiu de la Televisió de Catalunya. A través d’una metodologia qualitativa basada en l’anàlisi de plantilla dels programes esportius del 2017 que s’emeten a TV3 i els més importants a nivell nacional, i una de quantitativa, on hem entrevistat a cinc personalitats de TV3, donarem resposta a les dues hipòtesis plantejades. En aquest treball d’investigació queda demostrat que la marca personal és un element que es valora més que el graduat en periodisme per entrar a formar part d’un programa esportiu com a tertulià. A més, és una de les tres característiques més buscades en els futurs tertulians.
dc.formatapplication/pdf
dc.languagecat
dc.rightsAmb tots els drets reservats
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMarca personal
dc.subjectTelevisió
dc.titleLa influència de la marca personal en el procés de selecció de tertulians per un programa televisiu esportiu de TV3.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint