Show simple item record

dc.creatorGutiérrez García, Daniel
dc.date2016-10-06
dc.date.accessioned2021-10-08T17:23:14Z
dc.date.available2021-10-08T17:23:14Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/859
dc.descriptionTutor: Jordi Garolera Berrocal
dc.descriptionQuan una marca d’automòbils té com a objectiu donar a conéixer el seu producte a la televisió, pretén demostrar una sèrie de característiques als espectadors. Aquestes característiques, de manera general, solen ser elements visuals juntament amb una música que la majoria dels casos pretén ser enganxifosa per tal de poder ser recordada./nEn aquest treball es demostrarà que existeix un element que es el so, exactament el so del motor que quan és mostrat i tractat dins l’spot publicitari és capaç de transmetre unes/ncaracterístiques diferents a la simple imatge i música que no són capaces de transmetre al públic. Per tant, aquest pot convertir-se en un element clau per a la transmissió del missatge.
dc.formatapplication/pdf
dc.languagespa
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Spain
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPublicitat
dc.titleLa percepción del sonido del automóvil en la publicidad televisiva
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint