Show simple item record

dc.creatorBonet, Marta
dc.creatorBosch, Cristina
dc.date2016-10-06
dc.date.accessioned2021-10-08T17:23:10Z
dc.date.available2021-10-08T17:23:10Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/857
dc.descriptionTutora: Carolina Luis
dc.descriptionEl sector editorial es troba en un moment de transició cap a un model que integri el món digital en tot el seu procés de promoció, distribució i producte. Aquest canvi de paradigma ha provocat que baixin les vendes de llibres degut a la lentitud en l’adaptació d’escriptors i editors als hàbits dels lectors d’avui en dia. Amb la intenció de valorar l’efecte positiu entre la utilització del Marketing Digital envers les vendes de llibres, s’ha redactat la següent hipòtesi: “El Marketing Digital s’associa positivament amb les vendes del sector editorial”. Per tal de validar la hipòtesi es va dur a terme un estudi bibliogràfic amb la finalitat de contextualitzar el camp de treball. La finalitat del treball empíric era obtenir dades primàries a través de la següent metodologia: entrevistes personals a experts del sector, comparativa entre autors que utilitzen xarxes socials per a promocionar les seves obres i d’altres que no; i anàlisi estadístic de variables a través del coeficient de correlació. De cara a obtenir dades específiques d’un cas d’èxit actual, s’ha estudiat la trajectòria professional de l’escriptor italià Massimo Bisotti posant èmfasi en la integració de les xarxes socials en la seva estratègia de publicitat i promoció. En aquest cas, la metodologia es va basar en un anàlisi exhaustiu de les seves accions a xarxes socials des de 2013, la monitorització del llançament del seu nou llibre “Un anno per un giorno” i una entrevista personal. En conclusió, incorporar estratègies de Marketing Digital en el procés de promoció ajuda a connectar de forma més efectiva amb el lector i, per tant, es tradueix en un increment en les vendes.
dc.formatapplication/pdf
dc.languagecat
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMàrqueting digital
dc.titleEl paper del Marketing Digital al sector editorial. Estudi del cas d’èxit de Massimo Bisotti.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint