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dc.creatorArisa Xicola, Carina
dc.date2014-10-30
dc.date.accessioned2021-10-08T16:14:21Z
dc.date.available2021-10-08T16:14:21Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/834
dc.descriptionTutor: Jordi Oller Nogués
dc.descriptionEn la societat actual, tot canvia molt ràpid i la tecnologia s'està convertint en una part fonamental de les nostres vides. La gent és cada vegada menys pacient, més exigent i menys conformista, i les empreses tenen cada vegada més dificultats per vendre els seus productes. Si es realitza correctament, les empreses poden utilitzar les noves tecnologies per augmentar la satisfacció del client, per diferenciar-se dels competidors i fins i tot, augmentar les seves vendes i ingressos.
dc.descriptionEn la sociedad actual, todo cambia muy rápido y la tecnología cada vez se convierte en una parte más fundamental de nuestras vidas. La gente se vuelve cada vez menos paciente, más exigente y menos conformista, y las empresas cada vez tienen más dificultades para vender sus productos. Si se realiza correctamente, las empresas pueden utilizar las nuevas tecnologías para aumentar la satisfacción del cliente, para diferenciarse de sus competidores e incluso, aumentar sus ventas e ingresos.
dc.descriptionIn the current society, everything changes really fast and technology is becoming a fundamental part of our lives. People is becoming less patient, more demanding and nonconformist, and companies have increasing troubles to sell their products. If done properly, companies can use the new technologies to increase customer satisfaction, to differentiate from their competitors and even increase sales and revenues.
dc.formatapplication/pdf
dc.languageeng
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSatisfacció del consumidor
dc.subjectWeb 2.0
dc.titleReal time web and customer satisfaction
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


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