• English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • English
    • català
    • Spanish
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Treballs d'estudiants
  • Escola Superior de Ciències Socials i de l'Empresa
  • Grau en Turisme i Gestió del Lleure
  • View Item
  •   Home
  • Treballs d'estudiants
  • Escola Superior de Ciències Socials i de l'Empresa
  • Grau en Turisme i Gestió del Lleure
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Real time web and customer satisfaction

View/Open
Carina Arisa Xicola_6876_assignsubmission_file_Carina_Memoria3 .pdf (868.8Kb)
Author
Arisa Xicola, Carina
Publication date
2014-10-30
URI http://hdl.handle.net/20.500.12367/834
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
English
Subjects and keywords
Satisfacció del consumidor
Web 2.0
Note
Tutor: Jordi Oller Nogués
En la societat actual, tot canvia molt ràpid i la tecnologia s'està convertint en una part fonamental de les nostres vides. La gent és cada vegada menys pacient, més exigent i menys conformista, i les empreses tenen cada vegada més dificultats per vendre els seus productes. Si es realitza correctament, les empreses poden utilitzar les noves tecnologies per augmentar la satisfacció del client, per diferenciar-se dels competidors i fins i tot, augmentar les seves vendes i ingressos.
En la sociedad actual, todo cambia muy rápido y la tecnología cada vez se convierte en una parte más fundamental de nuestras vidas. La gente se vuelve cada vez menos paciente, más exigente y menos conformista, y las empresas cada vez tienen más dificultades para vender sus productos. Si se realiza correctamente, las empresas pueden utilizar las nuevas tecnologías para aumentar la satisfacción del cliente, para diferenciarse de sus competidores e incluso, aumentar sus ventas e ingresos.
In the current society, everything changes really fast and technology is becoming a fundamental part of our lives. People is becoming less patient, more demanding and nonconformist, and companies have increasing troubles to sell their products. If done properly, companies can use the new technologies to increase customer satisfaction, to differentiate from their competitors and even increase sales and revenues.
Show full item record

This item appears in the following Collection(s)

  • Grau en Turisme i Gestió del Lleure [50]

Rights

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

 


TECNOCAMPUSTECNOCAMPUS
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | Accessibility
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

The entire repositoryBy communities & collectionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectThis CollectionBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

My Account

LoginRegister


TECNOCAMPUSTECNOCAMPUS
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | Accessibility
With collaboration of
CSUC