Creació d'un sonotip per al Cinema Capri: aproximació teòrico-experimental a les capacitats connotatives del so
Visualitza/Obre
Autor/a
Bou Mimó, Neus
Data de publicació
2018Resum
Aquest projecte utilitza la música i el seu poder connotatiu per a poder dissenyar per al cinema
Capri una estratègia d’Audio Branding: un Sonotip, una peça musical de sis segons de
durada. A través de l’anàlisi actual del sector publicitari i l’estudi dels significats sonors, es
seguiran els requeriments que el negoci proposarà i finalment es crearà un logotip sonor que
concordi amb el caràcter del cinema i respongui a una estratègia publicitària utilitzant la
música.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/