Show simple item record

dc.contributor.authorBou Mimó, Neus
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2019-12-20T12:12:40Z
dc.date.available2019-12-20T12:12:40Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/79
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2017 - 2018ca
dc.description.abstractAquest projecte utilitza la música i el seu poder connotatiu per a poder dissenyar per al cinema Capri una estratègia d’Audio Branding: un Sonotip, una peça musical de sis segons de durada. A través de l’anàlisi actual del sector publicitari i l’estudi dels significats sonors, es seguiran els requeriments que el negoci proposarà i finalment es crearà un logotip sonor que concordi amb el caràcter del cinema i respongui a una estratègia publicitària utilitzant la música.ca
dc.format.extent105 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherAudio Branding, Sonotip, Significats Sonors.ca
dc.titleCreació d'un sonotip per al Cinema Capri: aproximació teòrico-experimental a les capacitats connotatives del soca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorRoquer, Jordi


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint