Show simple item record

dc.contributor.authorPeña Biel, Júlia
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2019-11-19T12:09:28Z
dc.date.available2019-11-19T12:09:28Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/67
dc.descriptionTreball de final de grau - Curs 2017-2018
dc.description.abstractEl següent treball d’investigació té com a objectiu analitzar l’ús i l’impacte de Google com a font d’informació en un procés electoral. Per dur-lo a terme s’analitzarà l’evolució de les pàgines de cerca (SERPs) referent als resultats vinculats al conjunt de paraules clau d’enquestes electorals obtingudes durant el període electoral de les eleccions celebrades al juny de l’any 2016 a Espanya. Tot això amb la finalitat d’analitzar l’evolució dels resultats referents a les enquestes a Google i poder donar elements per mesurar si i pot haver existit incidència en els usuaris.ca
dc.format.extent93 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherEnquestes electorals, Google, SERPsca
dc.titleGoogle com a font d'informació en els processos electorals: estudi de les eleccions generals del 26Jca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorRuiz, Noemí


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint