Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorBorrell Costa, Laia
dc.contributor.authorGiró Galcerán, David
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-09-20T14:54:26Z
dc.date.available2021-09-20T14:54:26Z
dc.date.issued2021-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/605
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2020-2021ca
dc.description.abstractL’objectiu principal d’aquest treball final de grau és l’organització d’un esdeveniment amb el lema de JUST RE-DO IT, amb la finalitat de millorar i crear un impacte positiu en la imatge i reputació de Nike, en l’àmbit de la Responsabilitat Social Corporativa de l’empresa. Aquest projecte revisa l’estructura de l’actual model de negoci de Nike, per tal de determinar quines son les millors estratègies per aplicar i explotar en l’esdeveniment. En el procés de l'organització de JUST RE-DO IT, s’especifiquen detalladament les pautes a seguir per garantir-ne l’èxit.ca
dc.format.extent101 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherJUST RE-DO IT, Nike, organització esdeveniment.ca
dc.titleNike, JUST RE-DO IT!: Replantejant l’estratègia social corporativaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorDalmau Sanleandro, Georgina


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir