Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorBoldú Chinchó, Martí
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2021-09-16T14:55:03Z
dc.date.available2021-09-16T14:55:03Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/575
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2020-2021ca
dc.description.abstractLa publicitat automobilística és un sector molt competitiu, on la imaginació per dur a terme un espot o un anunci, és infinita. Les diferents companyies o productores fan ús de diferents tècniques, com la narrativa emocional, que s'intenta apropar més al públic consumidor per tal d'obtenir un gran nombre de vendes. En aquest treball a part d'analitzar com és la publicitat I com actuen les diferents marques, podrà veure com s'ha dut a terme les diferents fases de preproducció i postproducció, per la gravació d'un espot publicitari automobilístic tenint en compte la narrativa emocional.ca
dc.format.extent150 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/*
dc.subject.otherEspot, automobilístic, narrativa emocionalca
dc.titleLa Tercera Generació: Realització d'un espot publicitari automobilísticca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorTarragó Mussons, Anna


Fitxers en aquest element

 
 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-NonCommercial 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix