La Tercera Generació: Realització d'un espot publicitari automobilístic
Visualitza/Obre
Autor/a
Boldú Chinchó, Martí
Data de publicació
2021Resum
La publicitat automobilística és un sector molt competitiu, on la imaginació per dur a terme un espot o un anunci, és infinita. Les diferents companyies o productores fan ús de diferents tècniques, com la narrativa emocional, que s'intenta apropar més al públic consumidor per tal d'obtenir un gran nombre de vendes.
En aquest treball a part d'analitzar com és la publicitat I com actuen les diferents marques, podrà veure com s'ha dut a terme les diferents fases de preproducció i postproducció, per la gravació d'un espot publicitari automobilístic tenint en compte la narrativa emocional.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/