Show simple item record

dc.contributor.authorRuano de la Cruz, Berta
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2021-09-14T15:21:30Z
dc.date.available2021-09-14T15:21:30Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/557
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2020-2021ca
dc.description.abstractEn un món on les marques competeixen per perdurar en la memòria dels consumidors, la publicitat busca la manera de transmetre els valors d‟aquestes aportant significat als seus clients. En aquest projecte, s‟elabora una investigació sobre les noves tendències publicitàries, el brànding i el flux de treball i eines dels creatius de les agències de publicitat. Amb aquesta investigació i a partir d‟un briefing creatiu, s‟efectua la feina de creativa per a torbar un missatge que transmeti els valors i idearis de la marca de roba Aura Mulier, i es produeix i realitza un espot audiovisual pel seu perfil d‟Instagram.ca
dc.format.extent146 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherEspot, audiovisual, Aura Mulierca
dc.titleCreació, producció i realització d’un espot per a la marca de roba Aura Mulierca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorLlacher Alsina, Anna


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint