Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorRuano de la Cruz, Berta
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2021-09-14T15:21:30Z
dc.date.available2021-09-14T15:21:30Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/557
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2020-2021ca
dc.description.abstractEn un món on les marques competeixen per perdurar en la memòria dels consumidors, la publicitat busca la manera de transmetre els valors d‟aquestes aportant significat als seus clients. En aquest projecte, s‟elabora una investigació sobre les noves tendències publicitàries, el brànding i el flux de treball i eines dels creatius de les agències de publicitat. Amb aquesta investigació i a partir d‟un briefing creatiu, s‟efectua la feina de creativa per a torbar un missatge que transmeti els valors i idearis de la marca de roba Aura Mulier, i es produeix i realitza un espot audiovisual pel seu perfil d‟Instagram.ca
dc.format.extent146 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherEspot, audiovisual, Aura Mulierca
dc.titleCreació, producció i realització d’un espot per a la marca de roba Aura Mulierca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorLlacher Alsina, Anna


Ficheros en el ítem

 
 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir