Show simple item record

dc.contributor.authorMiró Moreno, Joan
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2021-09-10T06:41:40Z
dc.date.available2021-09-10T06:41:40Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/535
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2020-2021ca
dc.description.abstractAquest projecte tracta sobre la realització de la identitat visual i corporativa d’una nova marca de skateboard. Al llarg d’aquest treball, s’estudien i s’analitzen tots els conceptes i referents necessaris, per poder desenvolupar la creació d’una marca, a través d’un bon procés de disseny. Aquest procés ha resultat en la creació del brand book de la marca, del disseny dels seus primers productes, i de la realització d’una estratègia de comunicació i promoció d’aquesta, a través de la creació dels seus primers continguts audiovisuals, enfocats en la projecció d’aquesta a través de les plataformes digitals. El resultat final obtingut és la creació de la identitat visual i corporativa de la marca Onzen Skateboards.ca
dc.format.extent106 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherSkateboard, marca, identitat corporativaca
dc.titleCreació de la identitat visual i corporativa d'una nova marca de Skateboardca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorPinel Cabello, Francisco José


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint