Creació de la identitat visual i corporativa d'una nova marca de Skateboard
Visualitza/Obre
Autor/a
Miró Moreno, Joan
Data de publicació
2021Resum
Aquest projecte tracta sobre la realització de la identitat visual i corporativa d’una nova
marca de skateboard. Al llarg d’aquest treball, s’estudien i s’analitzen tots els conceptes
i referents necessaris, per poder desenvolupar la creació d’una marca, a través d’un bon
procés de disseny. Aquest procés ha resultat en la creació del brand book de la marca, del
disseny dels seus primers productes, i de la realització d’una estratègia de comunicació i
promoció d’aquesta, a través de la creació dels seus primers continguts audiovisuals,
enfocats en la projecció d’aquesta a través de les plataformes digitals. El resultat final
obtingut és la creació de la identitat visual i corporativa de la marca Onzen Skateboards.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/