Search
Now showing items 1-10 of 10
Gènere i generes: Representació de la identitat de gènere i sexual i com es relaciona amb els gèneres lúdics i narratius dintre el nínxol de itch.io
(2023)
Aquesta tesis és un estudi sobre els Queer Games, on es fa una anàlisi sobre una
mostra de jocs marcats amb l'etiqueta Queer a la plataforma itch.io i s'extrauran
dades i conclusions ...
La forma sigue a la función: Estudio y modelado de escenarios sobre el Art Deco americano
(2023)
Aquest treball pretén fer una recerca en retrospectiva sobre els orígens de l'Art déco,
concretament el vessant americà, per a analitzar els punts clau que formen la tècnica,
i que va donar pas al ...
Desenvolupament d’una eina per la creació de controladors per combats Souls-like
(2023)
Aquest treball consisteix a crear una eina, pensada per a dissenyadors, que permeti
crear i personalitzar un controlador de personatge en tercera persona amb
mecàniques de combat per a ...
The Price of Cards: Resource management systems in card games
(2023)
Aquesta tesi investiga els sistemes de gestió de recursos en jocs de cartes mitjançant l'anàlisi de
diverses teories i les seves implementacions en alguns dels jocs de cartes més influents. Els
resultats ...
Disseny d'un joc de terror basat en l'obra filosòfica d'Albert Camus
(2023)
En aquest projecte s’elabora una vertical slide de terror que trasllada al jugador l'obra
filosòfica d'Albert Camus mitjançant el disseny de sistemes. Per aconseguir-ho, s'ha
realitzat un estudi previ ...
Creació i desenvolupament d’una aplicació interactiva en línia a través de l’API de Discord
(2023)
Discord és una aplicació per a parlar amb altres usuaris que permet crear jocs senzills o eines on el seu principal mètode d’interacció és mitjançant text. L’objectiu del treball ha sigut experimentar ...
Representació d'un període històric al videojoc: L’Espanya del segle XX
(2023)
Aquest treball té com a objectiu investigar la representació en el videojoc de diferents fets històrics transcorreguts a l'Espanya del segle XX. L'elecció d'aquest període històric respon davant la ...
Juguetes en la era digital: Rol de los juguetes digitales en el diseño de videojuegos para niños
(2023)
L'objectiu principal d'aquest treball ha estat investigar el disseny de joguines digitals a
l'hora de proporcionar experiències interactives per a nens. S'ha dut a terme una
exploració sobre el concepte ...
Diseño y creación de una suite de protocolos de capa de red orientado a videojuegos
(2023)
Este proyecto se centra en el diseño y desarrollo de una suite de protocolos de red que sea capaz de competir con los protocolos establecidos; permitiendo, así, la creación de una pila de red nueva que ...
Desenvolupament d’un framework per generar edificacions procedimentalment basat en gramàtiques
(2023)
L’objectiu d’aquest treball és desenvolupar un framework per al motor Unity que permeti a
l’usuari crear i modificar edificacions a partir d’un model generatiu basat en gramàtiques.
Juntament amb una ...