Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 77
Dispositivos de proyección volumétrica aplicados al juego multijugador local
(2021)
Aquest treball d’investigació fa un apropament al disseny i desenvolupament
d’aplicacions enfocades a l’entreteniment interactiu sota el suport dels dispositius
de projecció volumètrica. L’objectiu ...
Disseny d’un metavideojoc tycoon basat en els E-Sports: Història i evolució dels E-Sports i dels centres lúdics de videojocs
(2018)
L’objectiu d’aquest projecte consisteix en el disseny i la realització del Game Design Document (GDD) d’un videojoc d’ordinador basat en una temàtica actualment inexistent: la gestió empresarial d’un ...
Disseny i implementació d’un prototip d’aplicació d’aprenentatge per a bateria
(2022)
Aquest projecte aborda el disseny i la implementació d’un prototip per a l’aprenentatge musical de la bateria electrònica. Aquest prototip permet als usuaris practicar i tocar cançons mitjançant el ...
Implementació d’una IA basada en Machine Learning: Implementació d'un agent que aprèn a jugar a l'Snake amb l'ús d'aprenentatge per reforç
(2021)
En aquest projecte s’explora la implementació de l’algorisme Deep Q-Learning
desenvolupat per DeepMind amb l’objectiu que un agent aconsegueixi jugar a
l’Snake de forma òptima. Es fa ús de llibreries ...
Creación de un videojuego Roguelike: Diseño, prototipo y análisis de la experiencia de usuario de un juego compuesto por mecánicas de acción y una arena de combate
(2021)
Aquest treball presenta la creació d'un disseny de videojoc inspirat en elements
característics del subgènere Roguelike i la combinació de components de diferents
gèneres. Per assolir aquest objectiu, ...
Implementación de técnicas para guiar al jugador en niveles 3D
(2021)
La forma de guiar als jugadors pels espais 3D dels videojocs es de gran importància
pels dissenyadors de nivells. Es per això, que l’objectiu d’aquest treball es fer una
investigació sobre les múltiples ...
El estudio del movimiento animal para la recreación de dragones
(2022)
Es desenvolupa un estudi centrat en els dracs, investigant i analitzant-ne la representació en bestiaris, en textos, en mites i llegendes de diferents cultures amb l'objectiu de recrear tres dracs ...
El perro doméstico en los videojuegos: análisis de la representación de la figura del perro doméstico y su relación con el ser humano en los videojuegos
(2019)
En aquest projecte es realitza una anàlisi sobre la aparició de la figura del gos i la seva relació amb l'ésser humà en els videojocs, precedit d'un estudi sobre la influència tant d'aquest mitjà en els ...
Ideació i disseny d'un Wargame amb mecàniques d'estil Eurogame
(2018)
En aquest treball de fi de grau es realitza el disseny d'un joc de taula wargame amb esdeveniments in-game i un sistema de mapa modular, la temàtica del qual serà La Batalla de Navas de Tolosa acompanyada ...
Análisis del efecto de la monetización en el game design y ética
(2022)
Llevat del fet que els videojocs necessiten instal·lar mecàniques de monetització per a garantir la seva supervivència, recentment s’han donat casos on es denuncía públicament les mecàniques predatòries ...