Search
Now showing items 1-9 of 9
El perro doméstico en los videojuegos: análisis de la representación de la figura del perro doméstico y su relación con el ser humano en los videojuegos
(2019)
En aquest projecte es realitza una anàlisi sobre la aparició de la figura del gos i la seva relació amb l'ésser humà en els videojocs, precedit d'un estudi sobre la influència tant d'aquest mitjà en els ...
Diseño y producción de personajes 3D: ambientados en un universo steampunk victoriano distopico
(2019)
Aquest document presentarà La creació de set models 3D preparats per a un videojoc doble A de PC. La proposta estètica es basa en la moda steampunk, basant-se específicament en una societat britànica ...
Videojuegos y trastorno del espectro autista: estudio sobre las preferencias y hábitos de adolescentes con trastorno del espectro autista en relación a los videojuegos
(2019)
En este trabajo, se realiza una investigación sobre los hábitos y opiniones que tienen los adolescentes con TEA con escolarización normalizada respecto a los videojuegos comparado con un grupo de control ...
Creación de una visual vertical slice: Dalca, la otra cara del circo
(2019)
Aquest TFG pretén plasmar el procés a seguir per a la creació d’una proposta artística d’una
forma estudiada, consistent i versemblant per a un videojoc. El treball culmina en la
presentació d’una ...
Análisis y estudio de las metodologías ágiles: propuesta híper-ágil para estudios indie
(2019)
Les metodologies àgils són unes de les eines més importants a tenir en compte en el desenvolupament de videojocs. Disposar d'una ajuda que resolgui els conflictes de l'equip i faci que aquest vagi en ...
Diseño de un videojuego tipo RTS asimétrico
(2019)
El principal objectiu d'aquest projecte és dissenyar un videojoc tipus RTS amb equips asimètrics per a PC ambientat en un món de fantasia. Per a aquesta comesa, es realitzarà una anàlisi dels referents ...
Implementació d’un editor de Behaviour Trees a Unity Engine
(2019)
Aquest treball es centra en la implementació d’un editor gràfic d’arbres de comportament per al programa Unity Engine. Al llarg de la tesis es mostra l’estat de l’art d’aquest sistema de presa de decisions ...
L’evolució de la interacció en la realitat mixta
(2019)
Aquest treball té com a principal objectiu estudiar la situació actual i evolució de la realitat mixta (MR) així com realitzar una proposta de millora per als futurs videojocs de MR. Per a fer-ho possible, ...
Modelatge de personatges 3D basat en el món de la Flor i el Salze
(2019)
Aquest treball vol donar a conèixer el misteriós món de la Flor i el Salze gràcies a una sèrie de models 3D de personatges d’un possible videojoc MOBA. El principal objectiu és deixar de confondre les ...