Listando Grau en Disseny i Producció de Videojocs por fecha de publicación
Mostrando ítems 61-77 de 77
-
Creation of an analysis tool for storygames and tabletop RPGs based on RPG theory and collaborative worldbuilding
(2022)Amb la recent diversificació dels jocs de rol anal·lògics i l’aparició de jocs amb premisses distintives i originals, un subgrup de jocs narratius centrats en la creació de mons alternatius ha prosperat. ... -
Generació procedimental de mapes 2D d’estil Metroidvania
(2022)L’objectiu d’aquest projecte és desenvolupar un generador de mapes 2D de l'estil Metroidvania que compleixi una sèrie de normes i requisits de i que es generi de forma procedimental tal com els jocs del ... -
Creación de escenas 3D a partir de un estudio del miedo
(2022)Al llarg de la Història, la por ha estat present en diferents arts, com al Cinema, la Literatura, la Música o la Pintura. Plasmar i generar emocions en l'espectador forma part de l'art, per la qual cosa, ... -
La muerte nórdica: Creación de personajes surrealistas para un videojuego de terror
(2022)Aquest projecte planteja una connexió entre les llegendes de l’infern viking i el moviment Surrealista. Amb el propòsit de trobar les relacions entre els dos, l’estudi s’ha centrat en el costat més ... -
Diseño y desarrollo de una herramienta para la creación de controladores de personaje en 1ª persona
(2022)Aquest treball consisteix en el disseny i el desenvolupament d'una eina per a dissenyadors de videojocs que els permeti crear, editar i ajustar controladors de personatge en 1a persona, per a videojocs ... -
Creación de un prototipo de serious game sobre la gestión de diabetes tipo 1
(2022)L'objectiu principal d'aquest treball va ser dissenyar i prototipar un serious game per a dispositius mòbils Android que expliqués com és la gestió d'un cas de diabetis mellitus tipus 1. Per fer-ho, es ... -
Disseny d'un prototip d'un videojoc seriós per la detecció del bullying
(2022)L'assetjament escolar ha estat sempre una realitat en la vida infantil i adolescent, una realitat que ocupa i preocupa cada dia més a famílies, educadors i terapeutes. Mitjançant l'ús dels videojocs com ... -
Gènere i generes: Representació de la identitat de gènere i sexual i com es relaciona amb els gèneres lúdics i narratius dintre el nínxol de itch.io
(2023)Aquesta tesis és un estudi sobre els Queer Games, on es fa una anàlisi sobre una mostra de jocs marcats amb l'etiqueta Queer a la plataforma itch.io i s'extrauran dades i conclusions ... -
La forma sigue a la función: Estudio y modelado de escenarios sobre el Art Deco americano
(2023)Aquest treball pretén fer una recerca en retrospectiva sobre els orígens de l'Art déco, concretament el vessant americà, per a analitzar els punts clau que formen la tècnica, i que va donar pas al ... -
Desenvolupament d’una eina per la creació de controladors per combats Souls-like
(2023)Aquest treball consisteix a crear una eina, pensada per a dissenyadors, que permeti crear i personalitzar un controlador de personatge en tercera persona amb mecàniques de combat per a ... -
The Price of Cards: Resource management systems in card games
(2023)Aquesta tesi investiga els sistemes de gestió de recursos en jocs de cartes mitjançant l'anàlisi de diverses teories i les seves implementacions en alguns dels jocs de cartes més influents. Els resultats ... -
Disseny d'un joc de terror basat en l'obra filosòfica d'Albert Camus
(2023)En aquest projecte s’elabora una vertical slide de terror que trasllada al jugador l'obra filosòfica d'Albert Camus mitjançant el disseny de sistemes. Per aconseguir-ho, s'ha realitzat un estudi previ ... -
Creació i desenvolupament d’una aplicació interactiva en línia a través de l’API de Discord
(2023)Discord és una aplicació per a parlar amb altres usuaris que permet crear jocs senzills o eines on el seu principal mètode d’interacció és mitjançant text. L’objectiu del treball ha sigut experimentar ... -
Representació d'un període històric al videojoc: L’Espanya del segle XX
(2023)Aquest treball té com a objectiu investigar la representació en el videojoc de diferents fets històrics transcorreguts a l'Espanya del segle XX. L'elecció d'aquest període històric respon davant la ... -
Juguetes en la era digital: Rol de los juguetes digitales en el diseño de videojuegos para niños
(2023)L'objectiu principal d'aquest treball ha estat investigar el disseny de joguines digitals a l'hora de proporcionar experiències interactives per a nens. S'ha dut a terme una exploració sobre el concepte ... -
Diseño y creación de una suite de protocolos de capa de red orientado a videojuegos
(2023)Este proyecto se centra en el diseño y desarrollo de una suite de protocolos de red que sea capaz de competir con los protocolos establecidos; permitiendo, así, la creación de una pila de red nueva que ... -
Desenvolupament d’un framework per generar edificacions procedimentalment basat en gramàtiques
(2023)L’objectiu d’aquest treball és desenvolupar un framework per al motor Unity que permeti a l’usuari crear i modificar edificacions a partir d’un model generatiu basat en gramàtiques. Juntament amb una ...