Listando Grau en Disseny i Producció de Videojocs por título
Mostrando ítems 18-37 de 77
-
Creación de un serious game en realidad virtual para la formación en prevención de riesgos laborales de trabajadores de la construcción
(2022)Aquest projecte té com a fi el desenvolupament d'un videojoc serious game per a la formació de treballadors recent incorporats al sector de la construcció. Per això és fonamental fer un estudi sobre la ... -
Creación de un videojuego de mánager online de un club deportivo
(2022)En aquest treball s'explora la plataforma PlayFab que permet la creació d'un videojoc en línia en el motor de Unity. Per això, es duu a terme la investigació del desenvolupament de diferents jocs de ... -
Creación de un videojuego Roguelike: Diseño, prototipo y análisis de la experiencia de usuario de un juego compuesto por mecánicas de acción y una arena de combate
(2021)Aquest treball presenta la creació d'un disseny de videojoc inspirat en elements característics del subgènere Roguelike i la combinació de components de diferents gèneres. Per assolir aquest objectiu, ... -
Creación de una visual vertical slice: Dalca, la otra cara del circo
(2019)Aquest TFG pretén plasmar el procés a seguir per a la creació d’una proposta artística d’una forma estudiada, consistent i versemblant per a un videojoc. El treball culmina en la presentació d’una ... -
Creación de una visual vertical Slice: El descubrimiento del joven faraón
(2021)Aquest TFG intenta mimetitzar el procés artístic i de desenvolupament d'una creació artista. Culminat en una reinterpretació lliure basada en una investigació de l'descobrint de la tomba de Tutankamon ... -
Creación del concept art de un videojuego RPG AA/AAA: Basado en el Modernismo catalán
(2021)Aquest TFG pretén definir una proposta artística per a un videojoc, basant-se en el Modernisme català. Per dur-ho a terme, s’estudiaran el concept art i el Modernisme des dels seus diferents àmbits i ... -
Creation of a Set of Game Balance Heuristics for the Genre of Multiplayer Shooter Video Games
(2022)Actualment, una part rellevant dels jocs que surten al mercat són abandonats per les seves comunitats de jugadors per no estar balancejats correctament. L'objectiu d'aquest treball és desenvolupar un ... -
Creation of an analysis tool for storygames and tabletop RPGs based on RPG theory and collaborative worldbuilding
(2022)Amb la recent diversificació dels jocs de rol anal·lògics i l’aparició de jocs amb premisses distintives i originals, un subgrup de jocs narratius centrats en la creació de mons alternatius ha prosperat. ... -
Depredadors espacials: La ciència darrera la ciència-ficció
(2021)En aquest projecte, es realitza un estudi focalitzat en descobrir l’origen de la vida, analitzant i investigant les diverses teories, hipòtesis i estudis realitzats en la comunitat científica, descobrint ... -
Desenvolupament d'un prototip d'un videojoc en xarxa
(2022)En aquest treball s'implementen diverses llibreries en xarxa en un prototip creat amb Unity, per la seva posterior comparació en diversos aspectes. Els objectius són implementar diverses solucions per ... -
Desenvolupament d’un framework per generar edificacions procedimentalment basat en gramàtiques
(2023)L’objectiu d’aquest treball és desenvolupar un framework per al motor Unity que permeti a l’usuari crear i modificar edificacions a partir d’un model generatiu basat en gramàtiques. Juntament amb una ... -
Desenvolupament d’una eina per a la producció de jocs RPG a Unity
(2022)Aquest projecte explora la implementació d’una eina per desenvolupar videojocs del gènere RPG de forma ràpida, fàcil i efectiva dins el motor gràfic Unity utilitzant C# i la tecnologia UI Toolkit d’Unity. -
Desenvolupament d’una eina per la creació de controladors per combats Souls-like
(2023)Aquest treball consisteix a crear una eina, pensada per a dissenyadors, que permeti crear i personalitzar un controlador de personatge en tercera persona amb mecàniques de combat per a ... -
Después de la tormenta: Creación de un escenario 3D después del ritual del Águila de Sangre en Islandia
(2022)El propòsit d'aquest treball consisteix a crear un entorn 3D localitzat a l'època vikinga. S'explicarà una història sobre la realització d'un sacrifici en un petit assentament d'Islàndia. A través de ... -
Dificultat adaptativa en jocs de taula a través de Minimax
(2021)L’objectiu principal d’aquest treball consisteix en el disseny i la implementació d’un algoritme basat en Minimax que adapti el seu rendiment de manera dinàmica en funció dels moviments del seu oponent, ... -
Diseño de un juego de plataformas para móvil
(2018)La principal propuesta del trabajo que se va a realizar, consiste en ponerse en la piel de un diseñador de juegos y afrontar toda la fase de preproducción de un videojuego de plataformas con toques de ... -
Diseño de un prototipo de juego serio para enfermos de Alzheimer
(2022)L'objectiu principal d'aquest treball ha sigut en crear un prototipat de joc seriós per a ordinador enfocat a l'entrenament cognitiu de persones amb la malaltia d'Alzheimer. Per fer-ho, es durà a terme ... -
Diseño de un prototipo de videojuego serio para el aprendizaje de las propiedades de altura y distancia de las notas musicales
(2021)Aquest treball té com a objectiu el disseny d’un prototip de videojoc seriós per a l’aprenentatge de l’altura y distància de les notes musicals. Per això es van definir les característiques bàsiques ... -
Diseño de un videojuego para la simulación de la dislexia
(2022)L´objectiu d´aquest projecte és la creació d'un videojoc seriós amb mecàniques que simulin els problemes quotidians d'un nen amb dislèxia a l´escola. Per dur-ho a terme, en primer lloc s’estudiarà en ... -
Diseño de un videojuego tipo RTS asimétrico
(2019)El principal objectiu d'aquest projecte és dissenyar un videojoc tipus RTS amb equips asimètrics per a PC ambientat en un món de fantasia. Per a aquesta comesa, es realitzarà una anàlisi dels referents ...