Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 52
Visibilización del colectivo LGBT+ a través de la música pop
(2021)
Aquest treball consisteix en la investigació del poder i la influència que tenen les dives del
pop i els seus missatges d’empoderament a l’hora d’ajudar a la visibilització del col·lectiu
LGBT+ a la ...
La Tercera Generació: Realització d'un espot publicitari automobilístic
(2021)
La publicitat automobilística és un sector molt competitiu, on la imaginació per dur a terme un espot o un anunci, és infinita. Les diferents companyies o productores fan ús de diferents tècniques, com ...
La narrativa en el documental social: "Pequeños jugadores"
(2021)
El present projecte aborda l'elaboració de l'estructura narrativa d'un documental social, per
a posteriorment, realitzar un possible pitch de venda. D'aquesta manera, es contempla la fase
de preproducció ...
Disseny metodològic per a avaluar l'experiència d'usuari d'una aplicació mòbil
(2021)
En aquest treball d’investigació es dur a terme un estudi de les diferents disciplines que
convergeixen de l’experiència d’usuari. Així mateix, es determina els elements claus per a
avaluar l’experiència ...
L’Autoestima sobre mapping i dansa
(2021)
L’autoestima reflectida sobre el mapping i la dansa a través d’una història representada per
una ballarina. L’objectiu de realitzar la postproducció d’un muntatge escènic a partir
d’elements com la ...
Hoy no es mañana: Una aventura interactiva a través del tiempo con elementos informativos
(2021)
Al igual que la humanidad ha evolucionado a lo largo de la historia, también lo han hecho sus
costumbres y cómo consecuencia la forma en que transmiten el conocimiento o narran una
historia. Aunque ...
Presencia y publicidad televisiva de ultraprocesados en España
(2021)
El present treball pretén abordar la presència de productes ultraprocessats en la publicitat televisiva i, a més, analitzar els missatges que es comuniquen a través d'ells. El perfil nutricional d'aquests ...
Las prácticas y tendencias de Twitch.tv: Análisis de la plataforma como una nueva forma de televisión por internet
(2021)
En el present projecte s'ha efectuat un ampli estudi dels usos i tendències de la plataforma Twitch.tv, per tal de valorar si aquesta plataforma podria considerar-se una nova forma de televisió per ...
Creación de una Biblia de animación: Basada en la historia samurái japonesa, en formato de serie anime
(2021)
Aquest projecte es basa en la creació i desenvolupament d'una bíblia d'animació,
fonamentada en el format anime, tenint com a base la història i art tradicional japonès.
Per a la seva elaboració es ...
Urquinaona 18-O: La creació d’un documental interactiu.
(2021)
Aquest projecte mostra el procés de producció i postproducció d’un documental interactiu a
partir d’una narrativa periodística sobre els fets que van succeir a plaça Urquinaona de la
ciutat de Barcelona, ...