Browsing Grau en Enginyeria Informàtica de Gestió i Sistemes d'Informació by Title
Now showing items 105-124 of 195
-
Eat & Pay: Aplicación de pagos individuales para restaurantes
(2022)Projecte destinat a la creació d'una nova aplicació per a la gestió de restaurants i també una nova forma d'interactuar amb el restaurant per part del client, on podrà demanar menjar, unirse a una taula ... -
Eina de suport al diagnòstic de la disfàgia amb tractament del senyal i classificació automàtica
(2022)En aquest Treball de Fi de Grau es desenvolupa un programa informàtic per a donar suport al diagnòstic de la disfàgia fet a un pacient. L'objectiu d'aquest projecte és facilitar, estructurar i sintetitzar ... -
Eina de suport al diagnòstic de la malaltia de Parkinson per a tractament del senyal
(2022)Aquest projecte s’enfoca en desenvolupar una seqüència d’aplicacions capaç d’obtenir dades del moviment ocular d’una persona mitjançant el dispositiu Tobii Pro Glasses 3, mentre realitza una prova ... -
Entorn de seguretat per la gestió de ciutats intel·ligents
(2021)Els objectius d’aquest projecte són documentar el procés d’instal·lació d’un entorn existent de gestió de càmeres i definir el conjunt de dispositius anomenat Punt Intel·ligent de Seguretat que té la ... -
Estudio de reactive processing
(2022)Aquest projecte realitza un estudi sobre la programació reactiva, i s'endinsa al món de l'accés a les bases de dades. Per això es creen dues aplicacions, una usant la programació imperativa, i una ... -
Experimentació amb BCI (Brain Computer Interface)
(2018)Aquest projecte aprofundeix en l’estudi del BCI (Brain Computer Interface), implementant un exemple d’ús enfocat en la transformació d’una ona cerebral en un moviment mecànic. La motivació de la ... -
Experimentación con BCI (Brain Computer Interface)
(2020)En aquest projecte es pretén experimentar les nocions bàsiques del BCI (Brain Computer Interface) aconseguint moviment a un cotxe robot realitzat amb Arduino mitjançant ordres únicament realitzades a ... -
Explorando la interactividad: Virtualización del clásico juego de mesa ¿Quién es quién?
(2023)Aquest projecte consisteix en la creació d'una aplicació mòbil del joc de taula tradicional "Qui és qui?". Ha estat dissenyat i desenvolupat per ser un reflex fidel del joc original, proporcionant als ... -
Gemelos digitales y mundos virtuales: Impulsando la transformación del puesto de trabajo
(2023)En aquest treball s'explora la intersecció dels bessons digitals i els mons virtuals connectats en temps real com a tecnologia per a optimitzar els entorns de treball. Amb l'arribada de la transformació ... -
Generative adversarial networks and score: based models for medical imaging generation
(2023)El següent document té com a objectiu apropar-se a la recerca del millor model generatiu per generar cèl·lules cancerígenes a partir de un conjunt de dades de tomografies per ordinador. El objectiu ... -
Geolocalización del día a día
(2018)El projecte es divideix en dues parts: la primera s’enfoca sobre la investigació de la geolocalització. Una vegada aclarit aquest concepte, es procedeix a enumerar i a exposar algunes de les eines més ...