Ara mostrant els elements 1-20 de 168

    • Aplicacions Mòbils 

      Casanova Barjuan, Arnau (2018)
      El projecte té dues parts, a la primera es fa un repàs del món de les aplicacions mòbils, explorant els diferents sistemes i els diferents entorns de desenvolupament, amb l’objectiu d’escollir-ne un per ...
    • Analysis multisensor data on cervical injuries 

      Rodríguez Gaxas, Eloi (2018)
      Study of the data from 27 users, eleven of them with a cervical fracture, extracted from thermographic frames, electroencephalographic waves and inertial biomechanics mobility angels, to detect patterns ...
    • Experimentació amb BCI (Brain Computer Interface) 

      Haro Medina, Alejandro (2018)
      Aquest projecte aprofundeix en l’estudi del BCI (Brain Computer Interface), implementant un exemple d’ús enfocat en la transformació d’una ona cerebral en un moviment mecànic. La motivació de la ...
    • Creació automatitzada de honeynets 

      Oriol Sellés, Xavier (2018)
      Aquest projecte s’ha realitzat per a aportar una nova eina contra les amenaces en la xarxa, cada vegada més freqüents, ajudant en la distracció i recopilació d’informació a través de HoneyNets. El ...
    • Análisis y visualización de un repositorio multicultural: estudio de los contenidos de las diferentes versiones lingüísticas de Wikipedia 

      Costa Sánchez, Álvaro (2018)
      Aquest projecte pretén contribuir a la millora continua de l’enciclopèdia online més gran del mon aportant un estudi del seu contingut, el qual s’extreu de la plataforma que li dóna suport. Aquest ...
    • Geolocalización del día a día 

      Martí Cabrera, Rubén (2018)
      El projecte es divideix en dues parts: la primera s’enfoca sobre la investigació de la geolocalització. Una vegada aclarit aquest concepte, es procedeix a enumerar i a exposar algunes de les eines més ...
    • Aplicació web de festes 

      Serra Arnijas, Xavier (2018)
      Un dels negocis mundials més potents d'aquest segle és el món dels esdeveniments, principalment en països desenvolupats. Les entrades, les consumicions i el personal són alguns dels punts essencials que ...
    • Design and configuration of a network infraestructure for videogame events 

      Castillo Japón, Pere (2018)
      La realització d’aquest projecte es basa en l’estudi teòric de l’estat de l’art en configuracions de xarxa útils pel món dels videojocs i la proposta d’un cas pràctic pel seu estudi i la presentació i ...
    • Cuadros de mando 

      Alonso Reyes, Albert (2018)
      L’objectiu del projecte es implementar uns quadres de comandament que proporcionin al client la informació demandada d’una forma ràpida i intuïtiva per ajudar en la presa de decisions de la empresa. Els ...
    • Sistema de control dels tractaments de salut control de símptomes i efectes secundaris 

      Herranz Martín, Santi (2018)
      Aquest sistema d'informació pretén millorar l'adherència als tractaments de salut establint un canal segur, directe i de confiança entre el professional sanitari i el pacient mitjançant els dispositius ...
    • Desenvolupament d'un Framework per programar Utility-Based Al 

      Romagosa i Mellado, Jordi (2018)
      Aquest treball de final de grau té com a objectiu la creació d’un framework de programació de Utility AI que faciliti el disseny i la implementació d’aquest tipus de AI als programadors de videojocs. ...
    • Lectors de pantalla i accessibilitat web 

      Balló Vergés, Àlex (2018)
      El projecte tracta de fer un estudi dels lectors de pantalla al mercat i fer una comparativa dels més importants i utilitzats. S’ha desenvolupat una aplicació web que conté el estudi i la comparativa ...
    • Desenvolupament d'una app per a gestionar la comunicació d'una organització 

      Tubert Sabater, Sergi (2019)
      L’objectiu d’aquest projecte consisteix en desenvolupar una plataforma que permet millorar els sistemes actuals d’intercanvi d’informació dins d’organitzacions, deixant de banda així les aplicacions de ...
    • Business Analytics platform for influx control of people in enclosures 

      Jiménez Serra, Jan (2019)
      La seguretat en llocs tancats és una les preocupacions més importants que han de tenir en compte els propietaris i administradors de recintes. Un dels coneixements més importants sobre la seguretat de ...
    • Conoce APP: desenvolupament d'un projecte multiplataforma enfocat a potenciar la visibilitat dels negocis i patrimoni de les poblacions catalanes 

      Heras Guerrero, Xavi (2019)
      ConoceApp és una aplicació disponible per a dispositius mòbils on l'usuari pot accedir a informació de diverses poblacions. De cadascuna es poden consultar els negocis, patrimoni, ofertes i esdeveniments. ...
    • Recol·lecció de constants d’infermeria per a pacients ingressats 

      Ros i Pujol, Axel (2019)
      Les tecnologies de la informació i comunicacions (TIC) aplicades al món professional sanitari són cada cop més freqüents. Aquest projecte s’ha format a partir de la necessitat de digitalitzar la presa ...
    • App Mòbil per realitzar entrenaments de rem 

      Fernández López, David (2020)
      Actualment el rem és una activitat esportiva que no disposa de gran quantitat d’eines tecnològiques en comparativa amb altres esports més coneguts. L’objectiu d’aquest projecte és crear una aplicació ...
    • Experimentación con BCI (Brain Computer Interface) 

      Membrive Romero, Christian (2020)
      En aquest projecte es pretén experimentar les nocions bàsiques del BCI (Brain Computer Interface) aconseguint moviment a un cotxe robot realitzat amb Arduino mitjançant ordres únicament realitzades a ...
    • Gestión centralizada de la red SDN 

      Varga Dudash, Erik (2021)
      Les tecnologies SDN avancen per crear una nova era en la xarxa. En aquest treball es fa una anàlisi sobre les principals teories existents, com canvien les xarxes actuals i que beneficis aporten, així ...
    • Desarrollo de un backend para la creación de videojuegos 

      Navarro Fernández, Miquel (2021)
      L'objectiu d'aquest projecte és desenvolupar un backend escalable, segur i flexible, orientat a empreses de videojocs. Després d'una anàlisi d'opcions, s'ha decidit crear la infraestructura a Amazon Web ...