Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorHernández Ruano, Álvaro
dc.contributor.authorValhondo Romero, Mariona
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-03-09T09:56:01Z
dc.date.available2021-03-09T09:56:01Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/325
dc.descriptionTreball de final de grau - Curs 2019-2020ca
dc.description.abstractL’objectiu d’aquest projecte és, a més de diversificar el mercat, ampliar el públic a qui va actualment dirigit l’empresa CREC, una empresa especialitzada en el mercat dels coworkings o oficines compartides a Barcelona i Sabadell. Per fer-ho, es pretén abastar un públic turístic per mitjà de la creació d’una nova línia de negoci per aquesta empresa, el CREC Coliving, un coliving al maresme (en concret a Mataró), que permetrà al CREC endinsar-se en aquest nou mercat especialitzat en la nova i prometedora combinació d’habitatge i oficina compartits.ca
dc.format.extent103 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsTots els drets reservats.ca
dc.subject.otherHabitatge compartit, oficina compartida, Mataróca
dc.titleCrec coliving al Maresme: projecte pla de màrquetingca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorRof, Albert


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix