Now showing items 41-53 of 53

    • Elaboració d'un pla estratègic de turisme sostenible a la Costa Brava 

      Garcés Peiró, Beatriz (2020)
      La Costa Brava és un dels territoris amb més atractiu turístic, tant nacional com internacional, de tota Catalunya. Es tracta d’una destinació amb una gran riquesa patrimonial, però a causa de l’alta ...
    • El Niu Cooperativa: una proposta d’allotjament rural 

      Muro Mauri, Paula (2020)
      El present projecte consisteix en l’estudi de la viabilitat de la creació d’una cooperativa d’allotjament turístic rural a Vallbona de les Monges (l’Urgell, Lleida), mitjançant la realització d’un pla ...
    • Growtrip: creació d’una agència online de viatges educatius per universitaris 

      Ibañez Ridorsa, Laia (2020)
      El document presenta el pla d’empresa de GROWTRIP, una agència de viatges online enfocada en oferir experiències personalitzades als universitaris segons el seu àmbit d’estudi. L’empresa pretén cobrir ...
    • Crec coliving al Maresme: projecte pla de màrqueting 

      Hernández Ruano, Álvaro; Valhondo Romero, Mariona (2020)
      L’objectiu d’aquest projecte és, a més de diversificar el mercat, ampliar el públic a qui va actualment dirigit l’empresa CREC, una empresa especialitzada en el mercat dels coworkings o oficines ...
    • La robotització de les recepcions hoteleres 

      Rojo Sucarrat, Nùria (2020)
      Davant d’una era plena de tecnologia, en tots els sectors i en tots els serveis. El turisme no podia ser menys i es per això que ja s’han vist moltes aplicacions tecnològiques relacionades. Se’n troben ...
    • Last travel: creación de una agencia de viajes online 

      Cantos Andevert, Irene (2020)
      Last travel sorgeix al mercat turístic com una nova agencia de viatges online especialitzada en un target innovador, el dels comiats de solters i solteres. Es pretén acompanyar al client durant tot ...
    • ¿Por qué los turistas deciden visitar un destino turístico? 

      García Rodríguez, Mar (2020)
      La motivació del turista i l’elecció de la destinació són conceptes difícils d’analitzar a causa de la gran quantitat de factors que influeixen en ells. Per això, l’estímul d’aquest estudi és analitzar ...
    • El impacto de la eliminación del roaming en el turismo de la UE 

      Oyola Bordagaray, Dana (2019)
      Este trabajo analiza el impacto de los sesgos cognitivos en los turistas en su percepción sobre la retirada de los cargos por itinerancia en la Unión Europea. Como base para nuestra investigación, se ...
    • PHOOD: projecte d’emprenedoria 

      Garcia Carmona, Laia; Huguet Aregall, Clàudia (2020)
      PHOOD és un projecte emprenedor que integra la innovació i les últimes tendències del sector de la restauració, oferint serveis que satisfan les necessitats dels segments implicats. Hi intervé un element ...
    • Creació d’una empresa enfocada a l’organització de viatges i esdeveniments universitaris 

      Vegas Miras, Anna (2020)
      En aquest document es presenta el pla d’empresa d’UNI GAUDIUM, una empresa que s’encarrega d’assessorar als estudiants universitaris en l’organització d’esdeveniments i viatges durant el seu pas per la ...
    • Factors que influeixen al preu del lloguer a Barcelona 

      Armengol Vallina, Anna (2018)
      Actualment a l’hora de buscar una nova vivenda per viure, el preu del lloguer juga un paper fonamental, ja que és la característica que primer s’observa. Aquest projecte naix a partir de la manca ...
    • Feelchi, agencia de viajes especializada en Chikung 

      García Benet, Daniel (2018)
      Las personas demandan cada vez más experiencias diferentes en las que la motivación principal sea la mejora de la salud. Es por este motivo, por el que Feelchi, la primera agencia de viajes especializada ...
    • La Masía & Events 

      García, Marina; Lorenzana, Claudia (2018)
      La Masia & Events se lanza al mercado como una nueva línea de negocio de Camping La Masia. Se caracteriza por ofrecer a sus clientes actividades de carácter familiar dentro de un camping, destinado a ...