Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 50
Análisis del impacto social de un festival de cine: el caso del Festival Internacional de Cine Fantástico de Cataluña
(2022)
El objetivo de este trabajo es determinar el impacto social que genera el Festival
Internacional de Cine Fantástico de Cataluña de Sitges mediante el Método de
Valoración Contingente.
Tras un largo ...
Estudi valoratiu de les marques turístiques de ciutats europees
(2022-06)
La comprensió del comportament dels turistes davant els preus és essencial per
elaborar un correcte enfocament de les marques turístiques. Per aquest motiu,
l’objectiu d’aquest estudi consisteix en ...
Vania: una App para el turismo camper
(2021)
El turisme en autocaravana i furgoneta està creixent i, amb l’impacte del COVID-19,
augmenta encara amb més rapidesa. Vivim en una era tecnològica tot i que no existeix
encara una aplicació mòbil ...
The effect of income level on sport consumption during Covid: an empirical analysis
(2022)
L'assistència al gimnàs experimenta tendències inestables durant els mesos d'estiu. Així doncs, la majoria de centres esportius ofereixen una baixa temporal, que és una quota més econòmica que mantén ...
El impacto de la eliminación del roaming en el turismo de la UE
(2019)
Este trabajo analiza el impacto de los sesgos cognitivos en los turistas en su percepción sobre la
retirada de los cargos por itinerancia en la Unión Europea. Como base para nuestra investigación,
se ...
Last travel: creación de una agencia de viajes online
(2020)
Last travel sorgeix al mercat turístic com una nova agencia de viatges online
especialitzada en un target innovador, el dels comiats de solters i solteres. Es
pretén acompanyar al client durant tot ...
PHOOD: projecte d’emprenedoria
(2020)
PHOOD és un projecte emprenedor que integra la innovació i les últimes tendències del sector de la restauració, oferint serveis que satisfan les necessitats dels segments implicats. Hi intervé un element ...
Anàlisi de l’impacte econòmic de les Botigues Museu Salàs
(2022)
Aquest estudi té per objectiu determinar quin és l’impacte econòmic que genera les
Botigues Museu Salàs en el territori, un dels atractius turístics culturals més importants
de la comarca del Pallars ...
Factors que influeixen al preu del lloguer a Barcelona
(2018)
Actualment a l’hora de buscar una nova vivenda per viure, el preu del lloguer juga un paper fonamental, ja que és la característica que primer s’observa. Aquest projecte naix a partir de la manca ...
El impacto de un programa de televisión gastronómico en un restaurante
(2022)
El món de la televisió és molt heterogeni i ofereix diversitat de continguts, com els
relacionats amb la gastronomia, amb la finalitat de captar l'atenció dels seus
espectadors. És tal el seu potencial, ...