Search
Now showing items 1-9 of 9
Last travel: creación de una agencia de viajes online
(2020)
Last travel sorgeix al mercat turístic com una nova agencia de viatges online
especialitzada en un target innovador, el dels comiats de solters i solteres. Es
pretén acompanyar al client durant tot ...
PHOOD: projecte d’emprenedoria
(2020)
PHOOD és un projecte emprenedor que integra la innovació i les últimes tendències del sector de la restauració, oferint serveis que satisfan les necessitats dels segments implicats. Hi intervé un element ...
Growtrip: creació d’una agència online de viatges educatius per universitaris
(2020)
El document presenta el pla d’empresa de GROWTRIP, una agència de viatges online
enfocada en oferir experiències personalitzades als universitaris segons el seu àmbit
d’estudi. L’empresa pretén cobrir ...
El Niu Cooperativa: una proposta d’allotjament rural
(2020)
El present projecte consisteix en l’estudi de la viabilitat de la creació d’una cooperativa
d’allotjament turístic rural a Vallbona de les Monges (l’Urgell, Lleida), mitjançant la
realització d’un pla ...
Elaboració d'un pla estratègic de turisme sostenible a la Costa Brava
(2020)
La Costa Brava és un dels territoris amb més atractiu turístic, tant nacional com internacional, de tota Catalunya. Es tracta d’una destinació amb una gran riquesa patrimonial, però a causa de l’alta ...
Creació d’una empresa enfocada a l’organització de viatges i esdeveniments universitaris
(2020)
En aquest document es presenta el pla d’empresa d’UNI GAUDIUM, una empresa que s’encarrega d’assessorar als estudiants universitaris en l’organització d’esdeveniments i viatges durant el seu pas per la ...
La robotització de les recepcions hoteleres
(2020)
Davant d’una era plena de tecnologia, en tots els sectors i en tots els serveis. El turisme no podia ser menys i es per això que ja s’han vist moltes aplicacions tecnològiques relacionades. Se’n troben ...
¿Por qué los turistas deciden visitar un destino turístico?
(2020)
La motivació del turista i l’elecció de la destinació són conceptes difícils d’analitzar a
causa de la gran quantitat de factors que influeixen en ells. Per això, l’estímul d’aquest
estudi és analitzar ...
Crec coliving al Maresme: projecte pla de màrqueting
(2020)
L’objectiu d’aquest projecte és, a més de diversificar el mercat, ampliar el públic a qui
va actualment dirigit l’empresa CREC, una empresa especialitzada en el mercat dels
coworkings o oficines ...