dc.contributor.author | Garriga Lamana, Martí | |
dc.contributor.other | TecnoCampus. Departament d'Indústries Culturals | ca |
dc.date.accessioned | 2025-09-22T12:22:01Z | |
dc.date.available | 2025-09-22T12:22:01Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/3190 | |
dc.description | Treball de fi de grau - 2024-2025 | ca |
dc.description.abstract | L'objectiu principal d'aquest estudi és investigar la relació que té la producció de
videojocs d'un mateix gènere i, en conseqüència, concloure si hi ha un ordre òptim
de producció. Per fer l'estudi s'analitzaran quinze jocs de 3 gèneres diferents. Es
farà servir la tècnica de User Story Mapping per disseccionar la producció de cada
videojoc. Després seran comparats entre ells, del mateix gènere i entre gèneres.
Conclourem en el fet que sí que existeix un orde de producció òptim dels tres
gèneres estudiats i diferent entre ells. En conseqüència, s'extraurà una plantilla, per
cada gènere, feta perquè reflecteixi el millor ordre de producció. Servirà d'ajuda per
a la planificació de cada gènere. | ca |
dc.format.extent | 112 p. | ca |
dc.language.iso | spa | ca |
dc.rights | Attribution-ShareAlike 4.0 International | ca |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | * |
dc.subject.other | User Story Mapping, orde de producció, planificació de gènere | ca |
dc.title | Análisis comparativo de la producción de videojuegos en distintos géneros mediante User Story Mapping | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.contributor.tutor | Fernández-Baena, Adso | |