Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorGarriga Lamana, Martí
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament d'Indústries Culturalsca
dc.date.accessioned2025-09-22T12:22:01Z
dc.date.available2025-09-22T12:22:01Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/3190
dc.descriptionTreball de fi de grau - 2024-2025ca
dc.description.abstractL'objectiu principal d'aquest estudi és investigar la relació que té la producció de videojocs d'un mateix gènere i, en conseqüència, concloure si hi ha un ordre òptim de producció. Per fer l'estudi s'analitzaran quinze jocs de 3 gèneres diferents. Es farà servir la tècnica de User Story Mapping per disseccionar la producció de cada videojoc. Després seran comparats entre ells, del mateix gènere i entre gèneres. Conclourem en el fet que sí que existeix un orde de producció òptim dels tres gèneres estudiats i diferent entre ells. En conseqüència, s'extraurà una plantilla, per cada gènere, feta perquè reflecteixi el millor ordre de producció. Servirà d'ajuda per a la planificació de cada gènere.ca
dc.format.extent112 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subject.otherUser Story Mapping, orde de producció, planificació de gènereca
dc.titleAnálisis comparativo de la producción de videojuegos en distintos géneros mediante User Story Mappingca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorFernández-Baena, Adso


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-ShareAlike 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix