Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorJiménez Álvarez, Juan
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament d'Indústries Culturalsca
dc.date.accessioned2025-09-22T12:14:35Z
dc.date.available2025-09-22T12:14:35Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/3188
dc.descriptionTreball de fi de grau - 2024-2025ca
dc.description.abstractAquest treball té com a objectiu analitzar l’impacte de diverses mesures d’accessibilitat en el rendiment i en l’experiència d’usuari de jugadors no discapacitats. Per fer això, s’ha emprat un experiment de tipus A/B testing utilitzant diverses mesures d’accessibilitat i videojocs disponibles en el mercat. Els resultats obtinguts permeten concloure que aquestes mesures beneficien tant al rendiment com a l’experiència d’usuari dels jugadors. Malgrat això, el grau d’impacte no és uniforme, ja que varia en funció de la mesura i del videojoc.ca
dc.format.extent120 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.subject.otherExperiment de tipus A/B testing, mesures d’accessibilitat, jugador discapacitatca
dc.titleAnálisis del impacto de las medidas de accesibilidadca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorFernández-Baena, Adso


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-NoDerivatives 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix