Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorVegas Miras, Anna
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-03-09T07:47:37Z
dc.date.available2021-03-09T07:47:37Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/312
dc.descriptionTreball de final de grau - Curs 2019-2020ca
dc.description.abstractEn aquest document es presenta el pla de màrqueting de l’empresa UNI GAUDIUM, una empresa que s’encarrega d’assessorar als estudiants universitaris en l’organització d’esdeveniments iviatgesdurant el seu pas per la universitat. Al ser una empresa nova técom a objectiu donar-se a conèixer al públic objecti i posicionar-se en el mercat. Per a això és imprescindible l’elaboració d’un pla de màrqueting per poder prèviament analitzar i, posteriorment, definir les estratègies i accions necessàries que s’han dedur a terme i així assolir l’objectiu establertca
dc.format.extent122 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsTots els drets reservats.ca
dc.subject.otherAssessorament, organització esdeveniments, universitatca
dc.titlePla d’intervenció: pla de màrqueting de l’empresa UNI GAUDIUMca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorMaimí Pou, Benet


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix