Show simple item record

dc.contributor.authorVegas Miras, Anna
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-03-09T07:47:37Z
dc.date.available2021-03-09T07:47:37Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/312
dc.descriptionTreball de final de grau - Curs 2019-2020ca
dc.description.abstractEn aquest document es presenta el pla de màrqueting de l’empresa UNI GAUDIUM, una empresa que s’encarrega d’assessorar als estudiants universitaris en l’organització d’esdeveniments iviatgesdurant el seu pas per la universitat. Al ser una empresa nova técom a objectiu donar-se a conèixer al públic objecti i posicionar-se en el mercat. Per a això és imprescindible l’elaboració d’un pla de màrqueting per poder prèviament analitzar i, posteriorment, definir les estratègies i accions necessàries que s’han dedur a terme i així assolir l’objectiu establertca
dc.format.extent122 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsTots els drets reservats.ca
dc.subject.otherAssessorament, organització esdeveniments, universitatca
dc.titlePla d’intervenció: pla de màrqueting de l’empresa UNI GAUDIUMca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorMaimí Pou, Benet


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint