Show simple item record

dc.contributor.authorPereiro Prairas, Ainhoa
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament d'Empresaca
dc.date.accessioned2025-07-23T08:52:03Z
dc.date.available2025-07-23T08:52:03Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/3058
dc.descriptionTreball de fi de grau – Curs 2024-2025ca
dc.description.abstractAquest treball analitza com la taxa rosa influeix en la presa de decisions de compra de productes d’higiene. A partir d’un enfocament d’economia conductual, s’estudien diversos factors que afecten el comportament dels consumidors, com ara els biaixos cognitius, les percepcions de valor i les normes socials. El projecte combina una revisió teòrica amb una metodologia empírica basada en un experiment i una enquesta estructurada, amb l’objectiu de comprendre quins elements condicionen la tria entre productes similars però diferenciats per qüestions de gènere.ca
dc.format.extent61 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subject.otherTaxa rosa, productes higiene, biaixos cognitiusca
dc.titleL'impacte de la taxa rosa en la presa de decisions en l'adquisició de productes d'higieneca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorBernal Fiego, Jordi


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint