Pla de màrqueting “Hotel rural la Jarana”
Visualitza/Obre
Autor/a
Data de publicació
2025Resum
Aquest treball presenta el desenvolupament d’un pla de màrqueting per a La Jarana Casa Hotel, un allotjament rural situat a la Serra de Grazalema, amb l’objectiu d’impulsar el seu creixement i rendibilitat. El projecte s’inicia amb una anàlisi estratègica completa, incloent estudis interns i externs, i culmina amb una proposta d’accions concretes estructurades segons les 4P del màrqueting mix: producte, preu, promoció i distribució. Les accions plantejades busquen millorar l’ocupació anual mitjana, augmentar les reserves directes, fidelitzar els clients i incrementar la facturació a través d’una oferta experiencial i personalitzada. El pla integra serveis com el kit romàntic, opcions pet friendly i activitats per a empreses, alhora que aposta per la digitalització, la presència en xarxes i la optimització del canal directe.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Pàgines
67 p.
Nota
Treball de fi de grau – Curs 2024-2025
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/