Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorLuna Alonso, Carla
dc.contributor.authorMoran Estirado, Edivia
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament d'Empresaca
dc.date.accessioned2025-07-23T06:44:58Z
dc.date.available2025-07-23T06:44:58Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/3055
dc.descriptionTreball de fi de grau – Curs 2024-2025ca
dc.description.abstractAquest treball analitza l’impacte econòmic directe, l’impacte mediàtic i la intenció de visita futura del Carnaval de Sitges 2025. En els resultats, s’estima una despesa total superior als 95 milions d’euros per part dels assistents, amb una despesa mitjana de 220,50 € per persona, davant d’una inversió municipal de 194.000 €. També s’ha estimat un impacte mediàtic valorat en 495.180 € (EMV), fet que reflecteix una àmplia visibilitat en mitjans tradicionals i digitals. Un experiment realitzat amb 300 estudiants va evidenciar que el Carnaval pot millorar la imatge del destí i incrementar la intenció de visita futura. Es dona evidència d’un fort retorn econòmic i comunicatiu, cosa que reforça el paper del Carnaval com a motor de desenvolupament i projecció per a Sitges.ca
dc.format.extent68 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherImpacte econòmic, impacte mediàtic, carnaval de Sitgesca
dc.titleAnálisis del impacto económico y mediático del carnaval de Sitgesca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorRaya, Josep Maria


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix