Show simple item record

dc.contributor.authorGonzález Senli, Xana
dc.contributor.authorSerrabou Pradas, Marina
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament d'Empresaca
dc.date.accessioned2025-07-23T06:30:56Z
dc.date.available2025-07-23T06:30:56Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/3052
dc.descriptionTreball de fi de grau – Curs 2024-2025ca
dc.description.abstractBookTok ha esdevingut un agent transformador a la indústria editorial, incidint tant en els criteris de selecció i promoció de llibres com en els hàbits lectors de la generació Z. Les editorials han adaptat les seves estratègies a un públic que, aparentment, llegeix més, amb preferència pel castellà i per llibres de consum ràpid. Aquest treball analitza aquest fenomen mitjançant entrevistes a professionals del sector, dos focus groups amb joves lectors i una enquesta adreçada al mateix col·lectiu per identificar tendències i impactes de la comunitat.ca
dc.format.extent191 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/*
dc.subject.otherBookTok, indústria editorial, generació Zca
dc.titleEntre likes i lletres: BookTok, gèneres de moda i el desafiament de la comprensió lectora en la generació Zca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorPuertas-Graell, David


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint