Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorToure Drame, Massy
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament d'Empresaca
dc.date.accessioned2025-07-22T11:40:06Z
dc.date.available2025-07-22T11:40:06Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/3051
dc.descriptionTreball de fi de grau – Curs 2024-2025ca
dc.description.abstractAquest document presenta el pla de màrqueting d'Esports Rueda, una botiga especialitzada en calçat, tèxtil i material esportiu, amb un enfocament en futbol i futbol sala. El seu principal objectiu és augmentar el reconeixement de la botiga al Maresme, atraure nous segments de clients i, com a resultat, impulsar les vendes. Per assolir-ho, es duu a terme una anàlisi interna i externa del negoci, es defineixen estratègies específiques i s'estableixen els canals de comunicació i venda, tant online com offline, per tal d'assolir els objectius plantejats.ca
dc.format.extent59 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherPla de màrqueting, botiga d'esports, futbolca
dc.titlePlan de Marketing Esports Ruedaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorRamo, Cristina


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix