| dc.contributor.author | Mateos Pino, Vanessa | |
| dc.contributor.other | TecnoCampus. Departament de Salut | ca |
| dc.date.accessioned | 2025-07-21T12:25:45Z | |
| dc.date.available | 2025-07-21T12:25:45Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/3018 | |
| dc.description | Treball de fi de grau − Curs 2024-2025 | ca |
| dc.description.abstract | Aquest treball presenta una proposta d’intervenció educativa basada en la metodologia d’Aprenentatge Servei (ApS), integrada dins l’assignatura d’Educació Física a 3r d’ESO. El projecte es desenvolupa a l’Institut Euclides de Pineda de Mar i col·labora amb el Centre de Dia Montserrat, amb l’objectiu de fomentar la salut i la inclusió social de la gent gran a través de l’activitat física. La proposta respon a dues problemàtiques principals: d’una banda, el sedentarisme i l’aïllament social en la tercera edat, i de l’altra, la manca de connexió dels estudiants amb la realitat social. A través d’un treball intergeneracional, els alumnes planifiquen i dinamitzen sessions d’activitat física adaptada per a la gent gran, desenvolupant alhora competències físiques, socials i emocionals. [...] | ca |
| dc.format.extent | 81 p. | ca |
| dc.language.iso | cat | ca |
| dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | ca |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
| dc.subject.other | Educació Física, aprenentatge-servei, innovació educativa | ca |
| dc.title | Proposta d’intervenció educativa basada en l’ApS en Educació Física per fomentar la salut i la inclusió social de la gent gran | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
| dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
| dc.embargo.terms | cap | ca |
| dc.contributor.tutor | Hinojosa Alcalde, Ingrid | |