Proposta d’intervenció educativa basada en l’ApS en Educació Física per fomentar la salut i la inclusió social de la gent gran
View/Open
Author
Publication date
2025Abstract
Aquest treball presenta una proposta d’intervenció educativa basada en la metodologia d’Aprenentatge Servei (ApS), integrada dins l’assignatura d’Educació Física a 3r d’ESO. El projecte es desenvolupa a l’Institut Euclides de Pineda de Mar i col·labora amb el Centre de Dia Montserrat, amb l’objectiu de fomentar la salut i la inclusió social de la gent gran a través de l’activitat física. La proposta respon a dues problemàtiques principals: d’una banda, el sedentarisme i l’aïllament social en la tercera edat, i de l’altra, la manca de connexió dels estudiants amb la realitat social. A través d’un treball intergeneracional, els alumnes planifiquen i dinamitzen sessions d’activitat física adaptada per a la gent gran, desenvolupant alhora competències físiques, socials i emocionals. [...]
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Pages
81 p.
Note
Treball de fi de grau − Curs 2024-2025
Recommended citation
This citation was generated automatically.
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/


