| dc.contributor.author | Expósito Campos, Mireia | |
| dc.contributor.other | TecnoCampus. Departament de Salut | ca |
| dc.date.accessioned | 2025-07-21T12:00:00Z | |
| dc.date.available | 2025-07-21T12:00:00Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/3015 | |
| dc.description | Treball de fi de grau − Curs 2024-2025 | ca |
| dc.description.abstract | El Trastorn de l’Espectre Autista (TEA) és una alteració del neurodesenvolupament que afecta la comunicació, la interacció social i el comportament, manifestant-se amb diferents graus de severitat. La seva prevalença ha augmentat notablement en els darrers anys, generant una necessitat d’adaptació dels serveis educatius i sanitaris. Aquest treball es centra en analitzar les implicacions del TEA en l’àmbit educatiu, posant èmfasi en la inclusió escolar i les estratègies que afavoreixen una educació de qualitat i equitativa per l’alumnat amb aquest diagnòstic. Aquest treball analitza el paper de l’activitat física i l’educació motriu com a eines d’inclusió per a infants amb TEA, explorant-ne els beneficis en l’àmbit social, emocional i psicomotor. L’objectiu principal és dissenyar un programa d’intervenció motriu per fomentar la participació, la comunicació i el desenvolupament global dels infants amb TEA en contextos escolars ordinaris. [...] | ca |
| dc.format.extent | 60 p. | ca |
| dc.language.iso | cat | ca |
| dc.rights | Attribution-ShareAlike 4.0 International | ca |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | * |
| dc.subject.other | TEA, inclusió escolar, activitat física adaptada | ca |
| dc.title | Proposta educativa a partir del joc pel desenvolupament motor dels infants amb Trastorn de l’Espectre Autista a l’escola ordinària | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
| dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
| dc.embargo.terms | cap | ca |
| dc.contributor.tutor | Sanchez Grau, Jordi | |