Proposta educativa a partir del joc pel desenvolupament motor dels infants amb Trastorn de l’Espectre Autista a l’escola ordinària
Ver/Abrir
Autor/a
Fecha de publicación
2025Resumen
El Trastorn de l’Espectre Autista (TEA) és una alteració del neurodesenvolupament que afecta la comunicació, la interacció social i el comportament, manifestant-se amb diferents graus de severitat. La seva prevalença ha augmentat notablement en els darrers anys, generant una necessitat d’adaptació dels serveis educatius i sanitaris. Aquest treball es centra en analitzar les implicacions del TEA en l’àmbit educatiu, posant èmfasi en la inclusió escolar i les estratègies que afavoreixen una educació de qualitat i equitativa per l’alumnat amb aquest diagnòstic. Aquest treball analitza el paper de l’activitat física i l’educació motriu com a eines d’inclusió per a infants amb TEA, explorant-ne els beneficis en l’àmbit social, emocional i psicomotor. L’objectiu principal és dissenyar un programa d’intervenció motriu per fomentar la participació, la comunicació i el desenvolupament global dels infants amb TEA en contextos escolars ordinaris. [...]
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Páginas
60 p.
Nota
Treball de fi de grau − Curs 2024-2025
Citación recomendada
Esta citación se ha generado automáticamente.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/


