Show simple item record

dc.contributor.authorMontesinos Jori, Jordi
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-02-26T10:22:39Z
dc.date.available2021-02-26T10:22:39Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/280
dc.descriptionTreball de final de grau - Curs 2019-2020ca
dc.description.abstractOrbis Guides és una idea de negoci innovadora que pretén digitalitzar el sector de les guies de viatge i introduir-se al mercat com a principal guia de viatge de la ciutat de Barcelona. L'objectiu d'Orbis Guides és analitzar la situació de mercat i l'entorn intern i extern de l'empresa, per tal d'establir la seva estratègia de màrqueting i comunicació per al seu llançament a un mercat encara en desenvolupamentca
dc.format.extent99 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsTots els drets reservats.ca
dc.subject.otherMàrqueting digital, Turisme, appca
dc.titlePlan de marketing Orbis Guidesca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorCodinas Poch, Lluís


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint