Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorMontesinos Jori, Jordi
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-02-26T10:22:39Z
dc.date.available2021-02-26T10:22:39Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/280
dc.descriptionTreball de final de grau - Curs 2019-2020ca
dc.description.abstractOrbis Guides és una idea de negoci innovadora que pretén digitalitzar el sector de les guies de viatge i introduir-se al mercat com a principal guia de viatge de la ciutat de Barcelona. L'objectiu d'Orbis Guides és analitzar la situació de mercat i l'entorn intern i extern de l'empresa, per tal d'establir la seva estratègia de màrqueting i comunicació per al seu llançament a un mercat encara en desenvolupamentca
dc.format.extent99 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsTots els drets reservats.ca
dc.subject.otherMàrqueting digital, Turisme, appca
dc.titlePlan de marketing Orbis Guidesca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorCodinas Poch, Lluís


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix