Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorManils Pelegrí, Núria
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-02-26T10:07:02Z
dc.date.available2021-02-26T10:07:02Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/279
dc.descriptionTreball de final de grau - Curs 2019-2020ca
dc.description.abstractEs presenta Pla de Màrqueting per al projecte emprenedor Connecting Start-ups: Innovació Oberta entre Corporates i start-ups. Es detalla el procés de captació de clients, proveïdors i aliats clau a dur a terme per l’èxit de la iniciativa, així com la definició i imatge de marca que vol transmetre el projecte.ca
dc.format.extent47 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsTots els drets reservatsca
dc.subject.otherTranformació tecnològica, empreses, màrquetingca
dc.titleConnecting Start-ups: Pla de Màrquetingca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorGonzález, Thibisay


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix