The effect of corporators responsibility practices and brand perception: a study on consumer behavior in the textile industry
Ver/Abrir
Autor/a
Puig Mas, Marc
Fecha de publicación
2024Resumen
Aquest estudi té com a objectiu examinar l'impacte de les pràctiques de
Responsabilitat Social Corporativa (RSC) en el comportament i preferències del
consumidor dins de la indústria tèxtil. En investigar com les percepcions del
consumidor sobre les iniciatives de RSC influeixen en les seves decisions de
compra i preferències, aquesta investigació busca proporcionar informació valuosa
sobre la relació entre la RSC i el comportament del consumidor. A través del
desenvolupament i implementació d'un precís instrument d'enquesta, aquest
estudi s’esforça per aclarar les dinàmiques evolutives de l'adopció de RSC i les
seves implicacions per a la percepcióde la marca i el comportament del
consumidor en el sector tèxtil.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/