Show simple item record

dc.contributor.authorPuig Mas, Marc
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament d'Empresaca
dc.date.accessioned2024-10-04T13:58:55Z
dc.date.available2024-10-04T13:58:55Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2798
dc.descriptionTreball de fi de grau − Curs 2023-2024ca
dc.description.abstractAquest estudi té com a objectiu examinar l'impacte de les pràctiques de Responsabilitat Social Corporativa (RSC) en el comportament i preferències del consumidor dins de la indústria tèxtil. En investigar com les percepcions del consumidor sobre les iniciatives de RSC influeixen en les seves decisions de compra i preferències, aquesta investigació busca proporcionar informació valuosa sobre la relació entre la RSC i el comportament del consumidor. A través del desenvolupament i implementació d'un precís instrument d'enquesta, aquest estudi s’esforça per aclarar les dinàmiques evolutives de l'adopció de RSC i les seves implicacions per a la percepcióde la marca i el comportament del consumidor en el sector tèxtil.ca
dc.format.extent47 p.ca
dc.language.isoengca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherRSC, consumidor, tèxtilca
dc.titleThe effect of corporators responsibility practices and brand perception: a study on consumer behavior in the textile industryca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorOviedo León, Mónica Juliana


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint