Les motivacions de la generació Z i mil·lennistes per a consumir cafè d’especialitat
Visualitza/Obre
Autor/a
Bagur Olives, Judit
Vilar Cudolà, Ariadna
Data de publicació
2024Resum
En aquest treball hem analitzat les motivacions de la generació Z i els mil·lennistes per
consumir cafè d’especialitat. S'han plantejat una sèrie d'hipòtesis que hem contrastat
mitjançant una enquesta i un experiment. La metodologia d’anàlisi utilitzada ha estat
rigorosa, permetent-nos validar o refutar les hipòtesis formulades. Els resultats
obtinguts aporten una comprensió més profunda sobre els factors que influeixen en el
consum de cafè d'especialitat en aquestes generacions.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/